FIRMA-INFO

Webshoppen HELLOVINTAGE.DK er ejet af firmaet HELLO WEEKEND I/S
(CVR DK38528851 - Mosevænget 2, 8410 Rønde - +45 25 34 34 30

BETALING

HELLO WEEKEND modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, JCB, MOBILEPAY, APPLEPAY & PAYPAL. Betaling vil naturligvis først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner (medmindre andet er tydeligt angivet!).
Alle beløb er desuden incl. moms.

HELLO WEEKEND bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

LEVERING

HELLO WEEKEND afsender på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Vi henviser desuden til vores leveringsbetingelser

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

HELLO WEEKEND vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Benyttes vores online retur-service, som du finder HER

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

FORTRYDELSESRET

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet - via vores online retur-service - og fra fortrydelsen skal I hurtigst muligt returnere forsendelsen. (senest 14 dage efter)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

KLAGEMULIGHEDER – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

BACK TO TOP
Language
Danish
Open drop down